Vilken morgon

Klockan ringde 05.30 på med träningskläderna för en rask promenad ner på stepin! Spinning på hög nivå! Tog i extra idag och utmanade verkligen mig själv och min träningsvärk! Härligt när pulsen är hög och man känner hur svetten bara rinner om en. Nu har jag gett mig faan på att kärlekshandtagen runt magen ska bort. Usch gillar verkligen inte pluffsmagen man fick efter graviditeten. Efter träningen blev det en shake, men seriöst jag spyr nästan av dom. Ne nu skiter jag i dessa shakar och kör havregrynsgröt.

Hann träffa Isak och Älskling innan det var dags för dagis o jobb för dem! Mammas gofis var på strålande humör :) Men bakslaget kom idag. Isak ville inte vara på dagis, Anders hade fått varit där en stund. Sånt man får räkna med. Isaks inskolingsfröken var inte där från morgonen, så jag antar att det var därför det gick lite sämre idag.

Helgen är på intågande! Älskling ska på afterwork ikväll så jag och Isak blir solo ikväll. Sen får vi se vad helgen har att bjuda på! kanske vi tar en tur upp till vackra Storbränna för att hälsa på pappa. Har inte vart till pappa sen i oktober, länge sen nu.. Men tur att min goa far är in till stan titt som tätt och hälsar på oss :)

Snart är det dags för jobb också, och det innebär att vi är ett steg närmre husköp/bygge. Vi, eller ja mest Anders kikar runt på hus och ev bygge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0