Välkommen 2011

Nyår firade vi hos familjen Kron Staflin. Där bjöds det på god mat och trevligt sällskap.
 Till förrätt bjöds det på räkkoctail, varmrätt oxfile och rösti och grönpepparsås. Till efterrätt hade jag bakat blåbärspaj. Det var supergott!
Och signes min när hon åt blåbärspajen, haha.
Isak och Signe var nöjd under kvällen. Isak tyckte om Signes tjejiga sparkbil :) Vid 21 tackade vi för oss och gick hem, välling till Isak och sen somnade han ovaggad. Vi höll oss vaken till 12 slaget men sen var det tack och godnatt :)

På nyårdagen åkte vi ut till Isak´s farmor och farfar, där det bjöds på middag och hade en liten mini jul då Anders mor jobbade hela julen. Och Isaks faster var där. Isak var nöjd och gla och leksaksbilen från farmor och farfar var ju så himla rolig, han satt i soffan och skrek och skrattade åt bilen. Gofisen vår! Julklapparna var super. Av faster fick han byxa och tröja, och tröjan var ju perfekt. Randig. haha isak har nog bara randiga tröjor tror jag :) Randigt är fint. Och sen fick Isak ett bidrag till en tripp trapp stol. Så dagen efter for vi upp till barnenshus och köpte en, inte billiga dessa stolar 1800 för en stol och sen så skulle vi ha en, vad det nu heter, men en såndär så han sitter där han sitter. bara den gick på 500. men med bidraget så behvde vi bara betala halva beloppet, vilket vi är väldigt tacksamma för!
Och Isak älskar sin nya stol, då han kan ställa sig på fotstödet och nå över halva bordet :)



Isak provsitter så vi kan mäta ut vart fotstödet ska sitta



Lunch.

Kommer mer bilder sen, lite småsegt att ladda upp.

Btw. Nu har jag skrivit in mig på stepin, nu ska det sista fläsket bort! Finns inga bortförklarningar längre och hur länge kan man skylla på att man burit ett barn i 9 månader ?




Kommentarer
Postat av: Evelina

Fy tusan vad söt han är :) Och så stor han blivit! Nä, nu får vi skärpa oss och träffas! Vart ska han börja på dagis då? Stora killen. :) Kramar

2011-01-04 @ 23:30:34
URL: http://evelina85.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Hade tänkt att vi skulle träffats den här veckan, men nu har jag åkt på förkylning, men så fort jag är frisk så vill jag umgås med er=) Rings nåt i helgen! Puss&Kram

2011-01-05 @ 22:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0