Helgen är över och en ny vecka har startat

Herregud vad veckorna springer iväg!  vecka 3 på dagis för Isak. Och arg vart han idag när jag skulle lämna han. Mammas gofis.

Helgen har varit lugn. Lördagen gick vi ner på hemmakväll och hyrde film. Mamma var in på förmiddagen och hälsade på en sväng.

Igår efter att vi tvättat och stökat på så for vi upp till pappa och hälsade på. Vi hade med oss Älgfilé som vi lindade in i bacon och tjoff in i ugnen. Och gu så gott det var. filén var alldelses mör och fin. Under dagen var vi ute och åkte pulka med Isak och hälpte till lite med skottning åt kära far innan grannen kom med traktorn och ploga upp hela gården.

Isak tyckte att Tiggepoo - (Katten sixten) var väldigt rolig. det skulle ryckas i svansen och springas efter, Tiggepoo var inte lika road av Isak så han fick sig ett fint rivsår på armen. Sen satt sig tiggepoo i fönstret och där satt han.

Rensade även upp bland mina gamla leksaker, barbies och my little pony, la ner allt i en hel och ren kartong, nästa gång ska jag ta med mig det in till stan, förvara det här ist. Min gamla dockvagn fick följa med in och min docka.



Isak åker ner för nerfarten till gården.




Kommentarer
Postat av: Gudmor

Gudmors fina kille=)

2011-01-25 @ 23:41:24
URL: http://ceciliaengberg,bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0