Hård träningsvecka

Ja det gick ju sådär. Så typiskt att det ska bli förkylt i hela familjen. Men 3 gånger tog jag mig iväg och två kvällspromenader blev det. Men jag kör stenhårt på maten. Så på söndag är det vägning, får se om man lyckas tappat ett kilo iallafall. Men jag är motiverad! 16 cm ska bort från magen.

Igår tänkte Isak rymma! Anders gick ner med lite grejor till förrådet, och hörde inte att Anders sa lås dörren. Går in och fortsätter med städningen i vardagsrummet och hör hur dörren öppnas. Ja Isak har lärt sig att öppna dörren, så han var på väg ut i trapphuset. Lite smått panik fick en annan men hann ta isak när han satt sina fötter utanför! Det går verkligen inte att ha dörren olåst. Men det lär nog inte dröja länge förns Isak kommer på att man kan klättra upp på något och vrida om låset.  Gossen lär sig fort!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0