Body pump

Kl ringde 05,30 och en halvtimma senare var jag på väg ner på stepIn, fort gick det ner då det var fruktansvärt kallt i morse. En timma body pump och mina ben var helt stum. Brukar ta 10 min att gå men hem tog det 20 25 min kunde knappt röra mina stackars ben, så imorn får jag räkna med en härlig träningsvärk.

Körde spinn i söndags och kan meddela att det var dödenspass, mådde illa efter passet, men imåndags var det påt igen för ett pass spinning från morgonen och avslutade dagen med en rask promenad med sara. Igår blev det ingen träning..
 Kör en hård vecka, eller ett förökt till det. Inga onyttigheter och ett försök till att träna varje dag. Men Isak har gått och blivit förkyld, Igen... Och själv har man halsont och täppt..  igen.. Suck dessa dagisbaciller är sega rackare, vi har nog varit förkyld i en månads tid nu.

På tisdag börjar jag mitt nya jobb, ska bli otroligt kul! Vi börjar med en resa ner till Göteborg då från tis - tors. Ska bli skönt med rutiner igen efter över ett års mammaledighet. Och framför allt att vi kan börja planera/bygga hus, bara vi bestämmer oss för vart vi ska bo :)


Avrundar här!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Är såg glad för din skull vännen =)

2011-02-23 @ 20:51:11
URL: http://ceciliaengberg.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0