Torsdag

Morgonpromenad med Desirée och sötaste Madicken :) Blev en promenad på 1,5 h. Trodde Isak skulle sova under promenaden men inte de inte, han var vaken hela vägen.. Vid ett blev det promenad nr 2 då med Sara & Signe :) ca 2 h. Skönt att få röra på sig!

Vid middagen blev jag och Isak osams ;) Underbara lilla unge, tänk om du kunde äta utan att jag ska behöva fixa och trixa med allt! Kommer på nya knep, men Isak synar dom efter ett tag! Han är smart vår son! Jag får sitta varje måltid 30 - 45 min för att han ska få i sig mat. Om man tappar det !? Ja näst intill varje gång! Blunda räkna till 3..



Men här är vi sams ;)

Kommentarer
Postat av: Cissi Helmersson

Vad stooor han börjar bli! sötnöten:) Och vad fin du var i lugg!! Hoppas allt är bra med er! Hälsningar från Göteborg:) Kram

2010-09-02 @ 20:35:51
Postat av: Alva och hennes mamma

Jättefin du blev! :) skönt att få "fixa till sig" lite va? ;) Kram på er!

2010-09-02 @ 21:32:47
URL: http://ekwarn.blogg.se/
Postat av: majsan

Svar till cissi: Ja han är stora killen nu ju :) tack så mycket :) Allt är bara fint med oss, njuter av att hösten kommit! Hur är allt själv ? hur går pluggandet ? kram

2010-09-02 @ 22:40:42
Postat av: T

Hej igen :) Bara bra med oss :) SÅ skönt att jobba! Nja går skulle jag väl inte säga att hon gör, men hon vill nog! :D Fast hon vill gärna "springa" iväg. (ta det lugnt nää vaddå?) Men om man försöker springa så trillar man oxå omkull :P två steg och sen tippar hon förstås hihi. Fast lika glad är hon för det....

2010-09-03 @ 21:59:12
URL: http://ekwarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0