Skriker för full hals

Isak alltså. Han är dundertrött. Men nu får han skrika... Förkylningen sitter fortfarande i, men han har humöret uppe förutom nu då då han ska somna själv i sin säng. Men det är sånt man får ta..

Jaha nästa helg ska Isak&Anders ha en hel helg för sig själv, och vad sjutton ska jag göra då ? Söndag är iallafall inbokad med sis, det blir en tur till Ikea :) Och på lördag så blir ev en heldag med cilla bara vi båda blir frisk :)
Bara inse jag är bara Mamma Maria :) Men jag trivs.. Har ju inget behov av att vara utan mina hjärtan, men för att Isak ska bli mindre mammig så ska Isak få vara med pappa en hel helg utan mamma...

Ibland blir man sådär matt och det blev jag igår, det kom ett par tårar! Tur jag har min underbara man och min fina son!




Kommentarer
Postat av: Cecilia

Du är bäst Majsan <3

2010-09-20 @ 17:37:48
URL: http://ceciliaengberg.bloggsida.se
Postat av: sis

host host, tur du har din underbara sis också ;)

2010-09-20 @ 18:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0