Isak har fått sin första bissing

Gräsänka.. Anders är hos pappa och jagar denna vecka. Och idag blev det inte älg, utan nallepuh. En hona på 125 kg om jag inte minns fel. :)

Isak har nu fått sin första tand på högersida. Igår när han bet mig i fingret kände jag något vasst, och visst en tand har spruckit upp :)  Isak tog sina första krypsteg igår, med momma. Men jag fick se det idag när vi var på öppna. Total lycka! Mammas älskade son börjar bli stor! Kan inte förstå att han blir 1 år nästa månad! Och idag gick han själv med gåvagnen. Gofisen vår!



Pluppen vår!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ååhh jag vill oxå vara med er därnere! :( tyyypiskt....

2010-09-06 @ 21:16:27
URL: http://ekwarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0