En liten uppdatering

Tror jag ska lägga ner det här med bloggen. Tog mig 5 min på att fundera ut vad jag skulle börja med...

Iallafall så pös jag och sis iväg på Ikea i söndags kom hem med 8 kaffekoppar och kronljus. Billigaste Ikea turen ever. Inte så konstig man är ju inte direkt rikt som ett troll med sina mamma pengar.

Tänkte jag skulle tradera hem en vinteroverall till Isak igår, men jag blir galen på dessa traderare som triggar upp priserna. En didrikson overall kostar nypris ca 799 och går på tradera för 500-600. då är det lika bra att lägga till 200-300 och köpa en ny. Meningen med tradera är ju att man ska fynda.. Ska ner på stan och kolla efter overall sen idag. Såg att Lindex har overall, men jag vägrar klä Isak i Bamse och sånt skit.


Kommentarer
Postat av: Therese

Neje inte sluta blogga heller! Men jag vet vad du menar, fantasin flödar inte direkt när d gäller inläggen.. När man väl hittar tiden till att sätta sig ner så minns man knappt hälften av d man gjort! :( en liten räddning är ju mobilbloggning, du kanske ska testa d? :P kramar

2010-10-02 @ 13:21:32
URL: http://ekwarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0