Busungen

Haha igår var Isak så rolig, han har rivit sönder listen som man gömmer kablar i. Han är där hela tiden och marodörar. Varje gång han ska krypa dit stannar han upp och kollar på oss och med världens flin och skratt lägger han i turbon och kryper dit. Så igår gjorde han samma sak stannar, flinar åt mig och sen vinkar han och skyndar sig dit och sliter tag i alla sladdar som vi döljt så fint :) Såg så roligt ut när han vinkade.

Vi är fortfarande småförkylda. Snorig och täppt, trodde det skulle ge med sig, vi har vart såhär i en veckas tid nu.. Seg förkylning.

Igår hade vi tvättstuga, Anders har fått tvättat dom senaste 2 gångerna. Och jag vill inte ens gå ner och se hur han hänger tvätten, för saken är den att jag skulle hänga om allt som jag vill ha det. Anders får inte ens vika tvätten... Sen dammsögs det och skurade golven, dammtorkade och tvättade överdragen till soffan då hela soffan var ner kletad med Isaks snor. Skulle behövt putsa dessa fönster..

Isak tar en lite powernap nu, sen ska vi gå en liten promenad så vi får i oss friskluft, det blir en tur till affärn för att handla lite råris. kyckling och ris till middag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0