Till Min Kära Syster

Vi är alldeles för lata för att ta kort på förlovningsringarna, men en beskrivning kommer här: Runda och ihåliga, Guldfärgade och släta inge trams med krusiduller. Du får se dom när vi ses :)


Jag och Anders har förlovat oss idag. 101010.

Tänkte bjuda på två kommentarer som min fästman kläckte då vi kollade och beställde ringarna

Anders provar en ring och utbrister: Jag kommer få eksem ;)
Och när vi beställde ringarna frågade expediten vad det skulle så i Anders ring : Ja du kan väll sriva Maria.

Är han inte go så säg ;)

Nu ska vi äta lite kvällsfika och fortsätta kolla på filmen på 4:an.


Kommentarer
Postat av: sis

Nja, riktigt nöjd blev jag inte. Hade gärna sett bild på ringarna men men man får väl vara nöjd ;) Grattis från oss!! Puss

2010-10-10 @ 21:45:40
Postat av: kickan

Men grattis så mycket till er!

2010-10-10 @ 21:55:04
URL: http://kick86.blogg.se/
Postat av: Anonym

Stort G R A T T I S ! :D men hur menar du med ihåliga haha? Håller med syster här, bättre beskrivning tack! ;) BILD wanted! Kram kram

2010-10-10 @ 22:54:32
Postat av: Ingela

haha bra sagt =)

Grattis åxå=)

2010-10-11 @ 20:33:06
URL: http://selinasmamma.blogg.se/
Postat av: Gudmor

Stor grattiskram!

2010-10-11 @ 21:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0