Kvällsuppdatering

Ett kort inlägg innan jag gör mina killar sällskap i sängen.

Igår blev det egentid på kvällen, middag på Sir winston med Sara och Anna, för att sedan avrunda med 3 glas vin och marängswiss hemma hos anna. Det blev en riktigt trevlig kväll med skratt. Var hemma vid 00.30, då kröp jag ner i sängen med mina killar. Ja Isak sov redan i våran säng, tvärs över :)

Idag har vi umgåtts med Cecilia :) En lugn dag med inte många knop på schemat. Isak busade runt och var nöjd hela dagen.. Anders fick sin lilla egentid i skogen. Moster var förbi med present till Isak då han inte tyckte om den blå hästen han fick i present. han grina och skrek :/

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0