Inte välling utan gröt

Isak har fått för sig att vägra välling nu på kvällarna, så nu ska han ha gröt. Andra kvällen nu han blåvägrar välling.. Hmm
Och nu har vi tagit upp fajten med att Isak ska sova hela natten i sin säng, första natten gick faktiskt bra. Han vaknade upp fyra gånger tror jag och grina och stöka på men somnade om ganska omgående. ca 5 -10 min varje gång. MEN då gjorde jag den blundern att Isak fick komma till våran säng vid 06 för att få välling då han vaknade till liv och grina lite.. Inte så smart tänkt, då vi dessutom somnade om och sov till 10 över 8.

Det är full fart här hemma. Idag hittade isak våtservetterna i skötväskan och hipps vipps så var alla utslitna och låg över hela hallen. Sen for han och drog runt på bajspåsen, in i köket och åter ut i hallen.
Ett plommon i duschen hittade anders i morse.. Gossen är överallt och fixar och donar.

Ikväll blir det glögg och Rocky Road till desperata hemmafruar, mysa ner sig. Hoppas på snö nu, och att första advent kommer snart så man får ta fram lite julegrejor. Åh jag älskar julen. Och två nya tomtar har fått flyttat in till våran familj :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0