cryptosporidium och en weekend i sthlm

Ja den där lilla parasiten skulle då göra en påhälsning i mitt tarmsystem. Blev som bra men matt i kroppen, blev återigen dålig i torsdags, pratade med läkare på fredagen men hon tyckte att det inte var någon fara så jag kunde åka på min sthlms weekend med sara, och under helgen så mådde jag bra och inge bajskalas. Men så idag så har den lilla parasiten gjort en påhälsning igen. Inte så konstigt då man druckit vattnet hela veckan. Jaja det är bara att hoppas på att den lilla rackarn följer med ut. Kokar vattnet och håller munnen stängd när man duschar. Lär ju ta ett tag innan man kan använda det vanliga kranvattnet. Men man får se det från den ljusa sidan man har fått sig en redig tarmsköljning fram och åter i över en veckas tid...

Helgen i sthlm var trevlig, blev inte så mycket shoppat då jag inte hittade något som föll i smaken, man kan ju inte bara handla för handlandets skull. Men en pälsmössa följde med hem och lite annat.

Blev även Moster igen i onsdags. En liten Emma kom till världen :) Så himla fin och vad liten hon är. har glömt bort hur små dom är.

Avrundar här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0