Aldrig vill jag bli själv.

En sån här tyckarsyndommigkväll.. Ifredagskväll åkte jag på magsjuka. Allt rann rakt igenom. Huvva för magsjuka men om det ska vara så, så hellre bakvägen än att spy. Anders och Isak checkade in hos farmor&farfar och där är dom än. Men imorgon eftermiddag får jag träffa dom igen. Som jag saknar Isak. Det gör ont i mitt mammahjärta. Saknar även min fästman! Åh så tomt det är. Aldrig vill jag bli själv.




Isak älskar att stå i fönstret och titta ut, men mamma blir inte lika road av det.
 Så han får sitta i stolen :)


Hjälper momma att städa i skåpet



Isak vill åt kameran.

Kommentarer
Postat av: Therese

Usch! Tycker också synd om dig din stackare! :( Hoppas jag slipper åka på nåt sånt dära, lillgumman har det däremot sprutat ur båda hållen idag...Blev det förresten inget av eran stockholmsresa nudå?? :( Krya på dig o så hoppas jag vi ses nåt snart :)

2010-11-23 @ 00:14:31
URL: http://ekwarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0