2 veckor sen

Dags att skriva ett inlägg.. (skriver suddar ut) Hmm

Efter en liten svacka är jag nu åter på bergets topp om man uttrycker sig så. Lite enformigt att vara mammaledig, alla dessa hemmasysslor, stoppa i diskmaskin, plocka ur diskamskin, diska det som skall diskas för hand, tvätta, städa laga mat... Kort och gott, man börjar plocka när man kliver upp och man plockar innan man somnar.. Ett par gånger har jag sagt att jag kan tänka mig vara hemmafru.. Men jag ångrar mig. Jag hoppas på ett jobb så fort mammaledigheten är över..

Mycket har hänt! Vi har haft fullt upp varje dag. Isak har hunnit sovit  över hos momma & Jonne, Hängt med farmor&farfar. Jag och Anders hade en helg för oss själva då vi hann med lite saker..
Öppna förskolan, en andra vända av någon form av magsjuka ? då Isak blev kass i magen. Isak har fyllt 1 år. Och en massa annat..

Bjuder på lite bilder från Isaks 1 årsdag.


Isaks trakor.



Isak öppnar sitt andra paket


Mästerkocken ;)



Äter tårta i en avslappnad stil

Kommentarer
Postat av: Gudmor

Han har skön stil grabben=) <3

2010-11-03 @ 23:00:59
Postat av: Moster

Mosters stora kille. Vi ska åka på Barnenshus nån dag så ska Isak få välje en ny present. En present som han inte skriker högt av och stortjuter när han ser den.. :)

2010-11-04 @ 09:38:36
Postat av: Anonym

2010-11-06 @ 12:01:52
Postat av: Anonym

2010-11-06 @ 12:02:37
Postat av: Evelina

Nämen, Grattis i efterskott till finaste Isak :) Han har blivit stora killen nu. Jahopp, planera in en date till veckan? Jag kan vilken dag som helst! Kram

2010-11-18 @ 22:15:12
URL: http://evelina.blogg.se/
Postat av: Therese

Haha åh gud va likt Alva det där, med foten på bordet :D Och va roligt att du börjat skriva igen! Då har jag ju nåt att läsa på kvällarna! :) Kramar!

2010-11-23 @ 00:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0