Ta fajten, dop och allt möjligt

Hinner troligtvis inte skriva något långt inlägg..

Hela morgonen har jag försökt klätt på mig, men inte förns 11,40 fick jag på mig kläder för dagen och fixa till mig... Isak har varit så otroligt tjurig denna morgon, gnällig och har bara varit nöjd i famnen.Lite svårt att klä sig med en tjurig Herr Hellberg =) Aja nu efter ett en rejäl fajt så somna killen utmattad.



Isak döptes i söndags i Häggenås kyrka! Vi fick en fin dag med solsken. Tack alla som var med och gjorde Isaks dag till en fin dag.. Så nu är Isak, Isak Mats Harald Hellberg =) 

Får inte upp bilder. 

Annars då, Så har jag nu bestämt mig för att denna slappa mage man fått, ska bort! Nu ska Isak få hänga med på morgonpromenader så man förbränner lite mer. Seriöst jag blir deprimerad av att se allt som hänger på en nu... Det är inte jag. (bla bla jag vet att jag inte är tjock, MEN 59 kg och slapp mage ÄR verkligen inte jag...) Men man hinner ju inte träna heller, kör 200 situps på pilatesbollen nästan varje dag, men det krävs lite mer för att allt ska gå tillbaka till det normala. (ventilerade mig lite)

Nu havregrynsgröt och sedan promenad med Sara&Signe. Och Isak ska ha mat när han vaknar =)



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0