Måndag!

....Och jag sitter här i soffan och halv kollar på Hollywood fruar! Ikväll har jag och Isak vart solo, Anders for iväg till s-vall för ett leverera en bil och skulle ta tåget hem, men tydligen så var alla tåg till Östersund inställda. Hmm men han är på väg hem nu.... Och det går ingen nöd på oss.. Sis bjöd på midag, en kryddstark sådan - höll på brinna upp! Isak ligger och sover sedan 8.30, då drog lillen ner rullgardinerna för dagen =)

Annars så har jag fått min Paris Hilton klocka krediterad, så jag har tillgodo 1200. Ska kolla ut en ny klocka som förhoppninsvis är i bättre kvalité. Sen var vi på öppna, Isak var på bra humör. Fröken Signe skrämde Isak så han börja grina. Haha de såg så roligt ut! Dom är bra härliga våra underbara barn! Sen var vi på polarn och pyret och införskaffade en pippigul mössa och en scarf till våren!





Kommentarer
Postat av: Cecilia

Låter som en mysig Måndag de=) Puss

2010-03-29 @ 22:18:26
URL: http://ceciliaengberg.bloggsida.se
Postat av: ingela

den pippigula mössan har jag också spanat in=) var så fin färg.

2010-03-30 @ 09:42:13
URL: http://selinasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0