Playdate O Stråket

Igår bjöd vi över mammor o barn på en liten playdate! :) Det var supermysigt att få träffa alla igen.

Signe, Alva, Nelly, Isak Och Zixten



Fröken Alva klarar alla hinder! Isak blidde lite ledsen.



Upprade. Isak orkade inte hela vägen så han klappa ihop.


Följde med fröken Ekwärn och hennes lillasyster ut på stråket igår kväll :) En jätte trevlig kväll! Så idag har man mått som man förtjänar! Nu har jag gjort mitt för i år!
Sis kom och hämade Isak där vid 12 och sedan gick jag i koma fram till 5

Nej nu ska jag fika och sedan mysa ner mig med gubben!


Kommentarer
Postat av: Gudmor

Trång keps efter ett besök på stråket? Kul o komma ut lite, eller hur? Kram!

2010-07-28 @ 00:05:23
Postat av: majsan

Svar till Gudmor : Ja, man förespråkar alltid om att inte blanda. Men är huvudet dumt får kroppen lida. Men det var jättekul att få komma ut och vara maria och inte bara mamma Maria, även om det blev prat om en bajsblöja och annat som hör våra små till :) kram

2010-07-28 @ 09:29:01
URL: http://majdaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0