Söndag

Dagen har varit lugn, klev upp sju med Isak då han bestämde sig för att vakna till liv =) Han hann även kissa ner mig, en härlig stråle kom och jag kände hur det rann ner för benet på mig och mellan tårna =) Att man aldrig lär sig..

 Senare mitt på dagen slängde jag ihop två sockerkakor, en med vanlijsmak och en med chokladsmak. Anders tog sig en promenad med Isak upp till lillänge och lämnade tillbaka bakmaksinen som förövrigt var helt värdelös... Svärföräldrarna kom sen förbi på besök. - Myste med Isak. Sen har det inte hänt så mycket mer idag, en lugn dag.

Igår beställde jag hem lite saker från dunderbutiken.se

Någon som kommer ihåg lilla Anna och Långa farbrorn ?

Beställde denna så Isak har något att kolla på i vagnen. sen blev det bitring för bissingarna och reflex med Isaks namn på =) Beställde även reflex åt Jakob med sitt namn på =) Får ju inte glömma mosters gobit heller...

Isak sitter inne i köket - håller koll på pappsen när han bakar matbröd..


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag kommer ihåg lilla Anna och långa farbrorn !

2010-01-26 @ 08:52:50
URL: http://annais.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0