Lördag

Lördagkväll. dagen har rullat på. Vi vaknade vid åtta, då var Isak pigg och ville ha mat =) Senare under dagen har vi vart på en promenad, gick upp till Bilcenter, för att hälsa på Anders gamla arbetskolegor. På parkeringen så står mammas röda bil =) Slår mor en signal och frågar vad hon gör?, morsan kläcker ur sig att hon är i nälden... Jasså säger jag, säger att jag tyckte se hennes bil inne i staden vid bilcenter. Då kan mor inte hålla sig längre... Ja där på bilcenter är min kära mor! Hon är bilbytarsugen =) Mamma jag vet att du läser - du är bra söt! =)

Annars då ?

Jo Isak är duktig och somnar mellan 8-9 varje kväll nu utan protester. mammas lilla kille börjar bli stor =) Det är tänkt att killen ska sova redan vid 7-8, men det är sånt vi får göra/ta i etapper.

Igår vakna killen redan vid sextiden och fick kliva upp då med pappa, jag klev upp vid 7, sen vid nio var vi ute på promenad, då gick vi ner till lidl och köpte lite fikabröd.  Sis och jakob kom med lunch.
Och sen hoppa vi i sängen och hade kuddkrig =) Meddans vi hade kuddkrig hänge Isak med moster =) myspys de ju!
Sedan blev det en promenad upp till lillänge med sis.

Nu e Isak ute och flyger i babyselen med pappa =) Mina killar.




Kommentarer
Postat av: Gudmor

Han är så duktig Isak=)

2010-01-23 @ 21:56:11
URL: http://ceciliaengberg.bloggsida.se
Postat av: Åsa

men absolut det skulle vara jätte kul! =) Vad ska ni göra i dag?? Vi har inga planer.. Kram

2010-01-24 @ 07:22:19
URL: http://malvamamms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0