Ny rukbrik och kallt ute

Så sis, där fick du en ny rubrik som du önskade Punkt


Idag har dagen varit lite seg och halvtråkig. Jag ville ge mig ut på en långpromenad men fan vad kallt det blåste i nyllet, så det blev bara en timmas promenix idag med pluppen och my love.
Sen har jag klipp och klistrat lite, fick hem bilderna som jag framkallt 130 st. Så jag har de jag gör..


Isak började vända på sig och sen tog det tvärstopp. Men nu har killen börjat igen =) han är en liten periodare.. =)

Och snart är killen 4 månader, och äntligen ska vi snart iväg för mätning och vägning. Det var 1,5 månader sen.


Kommentarer
Postat av: sis

Tack! Nu känns det bättre. Han är duktig mosters gobit. Jag kommer förbi snart så jag och Isak kan ligga på mage o mysa ;-) Ge Isak en kram från moster!

2010-02-20 @ 00:44:30
Postat av: Kicki

Fin bild! :D

2010-02-21 @ 20:10:10
URL: http://ekogatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0