minus 27....

Då stannar vi inne...

Idag hade vi tänkt gå ner på öppnaförskolan, men eftersom det är lite väl kallt för att gå ut med Isak idag så stannar vi hemma och har en mysarsag... I tvättstugan... Passa på att tvätta lite..

Igår var vi ut till Odensala och hälsade på Anders släkt.. Det var jätte mysigt och trevligt! Anders mormors systrar samt barn är ju så himla lättsamma och trevliga! Och Isak var ett riktigt charmtroll (som vanligt.) Log åt alla. =) Inga problem med att hänga hos andra heller! Sen för att Isak skulle få sova en stund var vi ut och nöjesåkte lite =) Vi for mot Brunflo så vi kom runt på andra sidan- bättre sidan..



Har börjat tappat jättemyckt hår nu - trodde inte man tappade hår bara för att man ammar.. Men så påläst är man tydligen inte.. Och dessa kilon sitter som gjutet på en. Hmm vill ha tillbaka min kropp.. Tänkte kanske att innan dopet kanske man kunde få bli av med en sisådär 5 kg.. Har ju ca 2 månader på mig..

Tänkte klipp och klistra inbjudningskort till dopet, men latheten tog över och jag hittade en jättebra sida på internet.. Så jag tog och beställde istället =)


Kommentarer
Postat av: Gudmor=)

Mysdag inne är aldrig fel, kul att träffa er en snabbis dag=) Puss

2010-02-01 @ 18:59:37
URL: http://ceciliaengberg.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0