Från mage till rygg!

Idag blev det en härlig promenad ner på staden med Sara&Signe. vi var in och kikade lite på P.O.P och lite andra affärer. hittade en tröja till mig själv, en pösig sådan så magen inte syns =)

Men iallafall så idag övade vi lite på mage. Isak har ju som inte tyckt om att ligga på mage utan har börjat protestera på engång! Så jag har kört lite på den taktiken att såfort killen börjar bli missnöjd så har jag plockat upp honom, så han inte behöver bli ledsen! Så han ska känna att, fasen va kul det är att ligga på mage =)

Så idag höll Isak upp huvudet så stadigt när han låg på mage och hipps vipps så låg killen på rygg igen! Våran skrutt vänder sig nu från mage till rygg =) Och jag som sagt att Isak är en soffis som inte orkar! Klart killen vår kan ! Och snacka om stolt jag blev när jag såg vad Isak gjorde. Och så fort Anders kom hem från jobbet så visade Isak upp vad han kan =) *Stolta föräldrar*

Och nu har vi äntligen införskaffat oss en en systemkamera!




Liten blir stor.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Stor killen! Herregud vad fort de växer, ser ut som om er Isak har växt på sig en hel del sen sist jag såg honom. Hoppas allt är bra med er! Sköt om er! Kram/ Jennie

2010-02-12 @ 21:41:58
URL: http://www.lyckan2009.blogspot.com/
Postat av: gunilla

vilken guldklimp ni har

2010-02-12 @ 22:14:10
Postat av: kickan

Vilken fint kort på grabben majsan :)

2010-02-17 @ 18:21:37
URL: http://kick86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0