2010-02-17

Dagen har bestått av en lång och härlig promenad! en härlig uppförsbacke och härligt sällskap! Maria&Elias och Sara&Signe. Det börjar kännas att kroppen börjar komma igång igen! Jag har ju gått ner en hel del, men än är jag inte nöjd! Ligger säkert på en normalvikt nu för min längd, men det är inte jag! 5-8 kg till måste bort!

Nog om vikten.


Satt och kollade igenom gamla inlägg. Jag saknar s-vall.. Till våren ska vi åka till s-vall. Då tar vår lilla familj in på hotell =)

Isak ligger här brevid och sover. Har gett killen lite ersättning 50 ml. Isak ska få lite ersättning nån dag nu, så han ska vänja sig. Tänkte prova om han står sig längre på nätterna.  det är ju inte så snällt att sula i 200 ml på engång när killen bara provat lite ersättning engång tidigare. Få ta det lite varsamt i början.

Jag har ju mat, fast bara i ena bröstet. Isak tycker inte om det vänstra och då har det blivit automatiskt att man lagt till han vid det högra. Och har man lagt till han vid det vänstra har han bara "lekt" och sedan börjat sura... Ja jag vet, han e lite bortskämd =) Så lite ojämna bröst har man ju då, men det får man leva med =)

Nu vaknar snart gobiten min..

Hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Superroliga rubriker det har varit nu ett tag, verkligen rooooliga ;-P pusspuss

2010-02-19 @ 16:45:21
Postat av: sis

glömde presentera mig i tidigare inlägg pusspuss

2010-02-19 @ 16:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0