2010-02-09

Igår var vi iväg på öppna. Babymassage. Vet inte, men Isak var inte så road, lillkillen var ju så himla trött. Så efter massagen skyndade jag mig hemåt, Isak slocknade direkt när jag lade ner honom i vagnen.
 Men jag tyckte det var mysigt med babymassage. =)

Sedan kom sis och Jakob, bjöd dem på middag. Potatis&löksoppa. Den blev lite trög. bastant iallafall =)
Isak hängde med moster och jag hängde med Jakob. Vi diskade, hade mycket diskmedel så det skummade härligt =)

Isak var trött och grinig. kan inte somna är så rädd att han ska missa något. Men sen vid 19,30 slockande killen, men sen fick vi trösta han ett par gånger så vid 21 - 21,30 somnade Isak ordentligt. Och jag slocknade vid 22. Och sen så ville killen kliva upp vid 05,00. Nerbajsad och hungrig. bytte kläder på lillen och sedan mat. Och sen så låg han och sprattla till 06,00 då tog Anders upp han så han fick somna brevid pappsen. Myspys =)

Idag har vi varit ute på promenad med Sara&Signe! Alltid lika trevligt och härligt! Promenaden på dagarna är min heliga tid. Men det är fasen svårt att tappa dessa gravidkilona. Ja jag vet det har bara gått tre månader. Men man önskar att dessa kilon bara kunde försvinna på tre röda.




Mina gobitar! Jakob&Isak



Go och gla. =)


Kommentarer
Postat av: Gudmor

Gokillen=)

2010-02-09 @ 22:11:29
URL: http://ceciliaengberg.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0