Yran och en förkyld Isak

Andra försöket (på något vis så kom jag åt en knapp och hipps vipps så var jag inne på öp)

Vid 18 tiden kom jag till min bästa frida och hennes lillasyster. Fick mig ett glas rödvin, men rödvin är inget för mig. vid ca 19,30 gick vi in

Robert Broberg på torget. som bla spelade sin låt Maria Therese som jag btw är döpt efter :)
Ner sedan och tog en öl och upp igen för att se Winnerbäck. Vilken härlig röst.
 Sedan ner till badhusparken för att se Hoffmaestro, som egentligen borde ha spelat uppe på torget då det var sjukt mycket folk. Polis och vakter stog och gjorde levande staket, så det inte skulle bli sådant tryck ner mot scen. Men släppte på efter ett tag. Man såg inte mycket av dom. Lite synd.

(Isak diggar till deras låt Highway man. Sitter och skakar på huvudet och viftar med armarna :) sötnöten vår. )

Sedan kl 00,00 Jämtlands skönaste Ewert Ljusberg - President talet!

Halv blev det teddybears sthlm - lite kasst! Ett långt intro, så man hade redan lessnat. Och sedan bar de björnhuvudena hela tiden och gunga runt lite på scen. Nej jag gav upp och var hemma vid 01.

Men jag hade en trevlig kväll och det var första gången jag var nykter på Yran, och tänk att man såg alla artister som man ville se! :) Vackert!

Cecilia min sköna! :) Du är så himla go!

Annars så har Isak blivit förkyld, snoret rinner, ögonen rinner! Så natten var crap! Inte lätt att vara förkyld! Man kan nästan tro att Isak vart på yran och yrat runt. (röda ögon och ser helt färdig ut) Men humöret är på topp ändå!


Och Lördagen som kommer, så ska farfar visa sitt hemliga Hjortronställe ;) Anders ska hjälpa far att sätta ihop badtunnan som de fraktat ner till sportstugan.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0