Söndag

Denna vecka har nu nått sitt slut, och fort har den gått (som alla andra veckor) Isak har denna vecka varit jätte strulig med maten. Han har knappt ätit något! Sara bjöd över på plättar i fredags det tyckte Isak var smaskens, så det gick ner, och igår när mamma kom in och hälsade på under dagen så åt han bra! Så jag hoppas verkligen att Isak äter lite mer nu. Är så frustrerad över att han inte vill äta. Inte ens burkmat har dugit åt den lille. Jag har verkligen provat allt! Ska iväg på bvc på Tisdag får höra mig för om bvcsköterskan har lite tips och ideér till mig :)

Anders o Isak ska åka upp till moffa idag. Överväger om jag ska följa med.

Igår jobbade Anders hela dagen och var ut på kvällen. Mamma kom in och hälsade på, men sedan på kvällen blev det lite trist så vi gick över till Bästa syster, Och jakob var verkligen sour p igår. Haha han satt på den svarta puffen med bössan i handen och vaktade sina leksaker för isak :) När vi var hos sis började det regna och inte lite heller. Jag och Isak var som dränkta katter när vi kom hem, och sen åskade och blixtrade det. Hörde inte mycket av tn:n när regnet föll hårt mot fönsterna och fönsterbläcket. Lite mysfaktor är det! Synd bara att Anders var ut. Men jag hade ju Aragorn på 3:an :)

Nu kommer Isak ålandes och vill ha min uppmärksamhet :) Så då avrundar jag.





Kommentarer
Postat av: Jennie

Jobbigt att det strular med maten. Hoppas att du kan få nåt tips av BVC. :)

När jag tänker på Jakob med en bössa i handen kiknar jag nästan av skratt. :D Att det ska vara så svårt som barn att dela med sig. Kanske är bra att han får träna lite på Isak innan han blir storebror. ;)

Lycka till med Isak och maten! (Tror inte du behöver oroa dig egentligen, de brukar få i sig det de behöver. Men jag vet att det inte är så lätt att tänka så alla gånger.)

Styrkekram/ Jennie

2010-08-23 @ 22:29:34
URL: http://lyckan2009.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0