Sömnlös på Krondikesvägen

Gick och lade mig strax efter 22,30 och kände redan då hur jag inte skulle få somna på ett tag... Ibland går verkligen hjärnan på högvarv, tankar som bara skakar omkring. Första gången jag kollade på klockan så var den 23,30 en timma hade passerat och jag var fortfarande lika klarvaken. Ibland blir man förvånad över vad/hur man tänker.

 Anders fick en hel del skraplotter igår när han fyllde år och det blev vinst på några av dom som jag ska lämna in och få nya. Låg och funderade på det igår, hur jag skulle gå på pressbyrån och lämna in lotterna och få ut 6 nya lotter. Mycket att fundera över, lotter.... Sen var det ju självklart 300 andra tankar och funderingar som flög förbi också! Men jag somnade säkert där vid halv ett, ett. Då hade hjärnan fått spader och gått ut i strejk...


Isak vaknade vid fyra inatt och han var vaken en timma, han fick komma över till oss. Så han låg och snurrade runt! Gjorde nosnuggen! Han är mysig mammas pojk!



Jag och Isak dansar till Hoffmaestro - Highwayman :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0