Ny Barnvagn

Imorse mötte vi Sis och jakob på mvc, sis hade tid för kontroll! Så jag, Isak och Jakob passade på att leka lite i lekrummet :) Det ska bli så mysigt att få bli moster igen :)

Sen sprang jag och Isak på stan, inhandlade en tunnare höstmössa och galonbyxor, blir bra de när vi ska vara uppe hos pappa en vecka under älgjakten. Så Isak kan kravla runt ute. Hem sen och stoppade i Isak lunch och sedan kom sis och vi for iväg på barnenshus. NU har Isak fått en vintervagn. Emmaljunga scooter 2.0 köpte till fotsack. 2700 kr. Hade lagt undan 3 månaders barnbidrag.

Nu ska jag plocka upp lite meddans lillen sover. förbereda lite mat och stöka på. För ikväll ska jag och Sara gå på bio! Ska bli mys!

Och igår var vi och hälsade på hos dom, Signe har fått så fint rum :) Ska bli skönt den dagen man kan börja inreda ett rum till Isak. Men vi fortsätter bo i våran tvåa tills vårat drömhus dyker upp!


Kommentarer
Postat av: Ingela

hallå!

en sån vagn har vi med, vad köpte ni för färg? den är ju perfekt,lagom stor =)

Allt bra annars? Kram

2010-08-11 @ 20:22:25
URL: http://selinasmamma.blogg.se/
Postat av: Ingela

mörkgrå är ju snyggt=) vi har en pink check lagomt tjejig=). Selina behöver ju ingen vagn nu så det blir väl isabelle som får ha den. Men vad trevligt att isak kommer=) då kanske vi hinner ses nåt. Kram

2010-08-12 @ 13:08:09
URL: http://selinasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0