En trevlig kväll

Igår var jag och Sara på bio. Vi såg Karate Kid! Bästa Sara bjöd på bion :) Vi satt där under filmen och snyftade. Haha lite blödig har man blivit sen man blev mamma :) Efter bion åkte vi ut på frösön och kollade på alla nybyggen, ut till Sånghusvallen  och kollade där. Finns många fina hus. Hade en riktigt trevlig kväll, skönt med ett litet avbrott. Och bara kunna umgås utan barna också...

Imorse for jag och Isak iväg på Ica maxi och storhandlade. Sis kom sen när jag handlat klart så jag kunde bära in matvarorna. Annars har jag fått sprungit 3 vändor med Isak.
 
Sen var vi ner på stan. jag lämnade tillbaka en skjorta på gina och sis handlade sitt ett par mammabyxor. Gick förbi Frejas Bakeri. Syrran handlade nybakt bröd. Hade handlat jag också men jag hade ju redan köpt bröd..

Sen har dagen rullat på. fixat och trixat här hemma. Sorterat smutsvätt (har tvättstuga nu) lagat mat. Köttfärspaj. Mamma kom förbi så hon fick lite middag!

avrundar här. ska gå ner i tvätten nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0