Men äntligen

vårat nya kylskåp har kommit för andra gången, men denhär gången för att stanna  =) för vi har ju bara väntat i 3 månader. Jo det kom en gång men då var det transportskada på kylskåpet.

Idag är det fredag och jag har inte gjort många knop. Frulle på sängen för att sedan bege mig vidare med täcket till soffan! dökollat på tv, kollat runt på tradera efter betick. Spelat mariokart. Ah vi köpte en till wiikontroll och  ratt så vi kan tävla mot varandra =) Passa på då man fick en bra lön =) Gubben jobbar idag, så jag har - Majsan inte göra något idag. Jag ha dock lyckats fått på mig kläder och kastat täcket på sängen. Bebben rumstrerar på bra i magen - ibland känns det som om bebben är påväg ut genom magen =) töjer sådär härligt skönt på mammas mage! Men peppar peppar Inga bristningar på magen =) wiehoo.

JO men en sak till. Nu har äntligen den böjbara duschstången kommit, så vi ska ta och kasta ut badkaret på blocket, finns säkert någon bonde som behöver karet till sina kossor! Äntligen får vi fixa badrumet. Ikea imorn - köpa klart till bebben. det vill säga ett skötbord. Vi har ju som jag sagt tidigare fått lånat allt av sis. Vi ska få bilbarnstol av mor och far. Gulligt snällt.

Ne nu ska jag njuta av dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0