22 L Lingon

Igår Tog jag och sis i piss på oss stövlan och åkte upp till pappafar i Storbränna. Bytte bil då jag inte vill köra pärlan i bilvägen. och de va ju tur de, lite småtaskig väg! Iallafall så for vi ner på stureplan och kollade in lingonbeståndet där. visst fanns det lingon men inte så mycket. Sen så trodde jag att en hund fått upp vittring på björn - då hunden hade stånskall i flera min. Så vi åkte vidare till pappsens och mitt Lingonställe! och där var det ett rött hav. 

  

Skogsmullarna =) Gick ju bra ändå för att va höggravid, men ack så dåligt jag sov på natten. Säger bara en sak dubbla krämpor.



Här saftar vi. Smaskens med Lingonsaft! Höll på till kl 23:00.




OKej mina kära! här här ni en STOR bild på mig! Det bjuppar jag på.




NU har vi ett kylskåp och ett badkar ståendes i hallen. ska kränga iväg dessa imorn =) Äntligen kan vi göra i ordning badrumet.




 

Stör mig inte nu! Detta ska jag njuta av nu.


Kommentarer
Postat av: matilda

hej majsan!

härligt att se dig med stor magen = )

2009-09-18 @ 09:16:47
URL: http://matild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0