Symaskin - NejTack

Igår var en sådanhär grå och kall dag. Så vi fixade lite, tex hänga upp tavlan som stått på golvet sedan månader tillbaka. Listen för att hänga upp knivar på, kom äntligen upp på väggen. Bebben har fått egen garderob, där ligger parvelns grejor och väntar =) Tack far för att du ordna med hyllor åt oss!

Jo vi var ut till momma igår kväll, lånade symaskinen. ah det gick ju sådär. Skulle spola på med undertråd och när jag var på väg att börja, då kommer min kära karl och läxar upp mig, för det var ju helt fel som jag hade trätt maskinen, så där briljerar min man. haha - ja det var ju roligt, men jag blev ju lite upprörd över att han kan med en symaskin och inte jag =) Älskar min man. 
Efter jag, eller ja momma fick ju sy en sväng så blev vi bjudna på fika =) nybakta muffins - yammie

Imorn bli det alt ikea. (nackdel med att ha flyttat hem 20 mil bort.)

Torsdag ska vi börja föräldragrupp

Fredag är vi i v35  +1 och kontroll



Kommentarer
Postat av: Anonym

nää nu är det inte långt kvar, hoppas jag =) inte för er heller..spännande =)

2009-10-05 @ 20:51:22
URL: http://selinasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0