Min Underbara man

Ringe min going till karl och efterlyste honom, eller jag visste att han satt på skolan och pluggade. Frågade honom när han skulle komma hem, genom att vi ska iväg kl 3 på föräldragrupp. Vad säger min karl ? jo att han kommer hem lagomt till 3. till tre tänkte jag och blev en smula upprörd och skällde lite lätt! och meddela att kl 3 ska vi vara på föräldragrupp.

Jag tycker att jag har dåligt minne nuförtiden och allmänt lost. men kanske inte...




En lite bild på magen.

Hur känner man sig sista veckorna, ska man känna sig vacker ?  Folk säger att jag är vacker, Och de tackar jag för. =) Meen en annan får ju en smärre chock när man går förbi en spegel. Magen gillar jag, men allt de där övriga fluffet som satt sig lite här och lite där. tex dubbelhakan som inte är att leka med, fattas bara att man har ett läte som en groda så ser man ut som en sådan. =) Yepp i´m Fat.

Tack! där fick jag klaga av mig lite. Allt är ju inte tjockt so too say. Det är mysigt att vara gravid, magen, bebisen som stökar på i magen. Det är ju dethär med att man ökar lite i omkrets, och de tycker ju inte vi kvinnor om.

Mitt mål är att komma i mina victoria Beckham jeans som jag fick på min födelsedag för tre år sedan av min älskling =) vad tror ni om det från skala ett till tio ? Och sis din åsikt har jag redan hört =) Puss´på´re

Kommentarer
Postat av: HANNA

Hm...lägg ut dem på blocket inte kanske över magen men över höfterna!

2009-10-08 @ 15:25:44
Postat av: sis

Men sis :)Det är alltid bra att ha mål :)

Jakob var ledsen hela vägen hem från gammomma, han ville pussa moster.. Ska bli så roligt när ni får er lilla bebbe, då ska moster lära han hur man krossar maräng :) Eller hur Anners?! ;) Puss på maggen

2009-10-08 @ 21:45:26
Postat av: Cecilia

Vilken mage du fått, nu måste vi träffas snarast ju, alldeles för längesen. Puss

2009-10-08 @ 22:22:20
URL: http://ceciliaengberg.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0