Kontroll

Imorse var vi åter iväg på kontroll. Magen mäter 1 cm mer än sist. 36 cm =) så bebisen fortsätter att frodas i magen. Om parveln bara vill sjunka ner lite mer och komma ut så skulle jag som blivande mor bli väldigt glad! Men jag tror nog att det blir snart. Bebisen trycker sig mer och mer neråt - Det känns för det är oerhört mycket stök neråt och smärta. Så vi kanske ska ta och hålla tummarna på att parveln vill komma ut någon dag tidigare än beräknat datum som är den 12 Nov.  Nästa kontroll är den 4 nov, nästa ons. Det är så nära nu att man börjar bli lite smånervös inför förlossningen. =/ Det är inte mycket stök i magen nu heller, börjar bli ont om plats.

Jag längtar tills jag kan få äta ordentligt utan att veta att halsbrännan besöker mig och trycker upp all magsyra! När man kan få njuta av maten igen. Nu på slutet så njuter man inte av maten pga av att det är så trångt. Man är sugen på massor, och kan köpa massor av sånt jag är sugen på, men det är inte mycket man äter utav det. Det blir liggandes. Jag har dammsugare i kylen som normalt skulle vart slut på en dag, men de har legat i snart två veckor. Och det är inte likt mig!

ne nu är det mat, mästerkocken har slängt ihop egna biffar och perstampa.

Bebben hälsar!

Kommentarer
Postat av: Frida

Men ta och kläm ut ungen nu =) Om du blir mycke större kommer du tippa över =) Puss och smisk

2009-10-28 @ 19:34:27
URL: http://www.frajdaj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0