Frost

Vakna upp nio imorse, en bra natt, lite halsbränna och behövde bara gå på toa en gång för att kissa. (Natten innan var jag upp 7 gånger för att kissa.) Iallafall så har den första frosten lagt sig över Östersund - Så mysigt med frost på backen, det blev en riktig mysfrukost. Jag längtar till snön lägger sig.
Förkylningen börjar ge med sig, lite sådär slämmig i halsen och täppt.

Ihelgen var de tre hellbergs på en liten minisemester ner till Borlänge för att hälsa på GO släkten! (Tre Hellbergs: Jag sisipiss och mammsen. )



Täcke som Kusin Hanna har sytt till parveln =)



Tack Kusin för alla fina grejor till parveln =)



Tanken slog oss att det inte är så länge kvar nu, så vi har monterat ihop skötbordet och ställt iordning det, Nästa vecka ska vi ta fram spjälsängen och montera ihop den och göra klart. Vi har ju snart parveln här hos oss =)
Och Ikea en sista gång måste hinnas med.





Kommentarer
Postat av: Gudmor

Hej vännen! Nu är vi många som ser fram emot när nykomlingen tittar fram, extra plus att man blir Gudmormor för andra gången! Mysigt! Hörde att ni haft kul på minisemestern och att somliga blev överraskade. Kul med kortet jag fick av modern! Sköt om er o krya på dig! Kram

2009-10-01 @ 16:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0