Fredag

Igår var en trött men en bra dag. Spenderarde dagen med cilla som vi alltför sällan gör nu! Tack cilla för en trevlig dag!
Sen vid tre var vi på föräldragrupp, lite små segt är det allt. Lite trött och sliten från natten då sömnen halkar efter. Får ju så fruktansvärt ont i underlivet. Börjar fundera på om det kanske kan vara förvärkar eller något liknande. Försöker få tag på bm.

Senare på kvällen blev jag jätte iallamående så jag kräktes upp allt och lite mumsig galla. men idag mår jag bra. Trött bara. Ska snart ner på staden då jag ska byta ut kjolen jag köpte igår, (stor reva i tyget) samt ta en fika med frida om hon fortfarande vill, då jag sicka sms och meddela att jag kräkts.

Ja nu är vi inne i vecka 37. =)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Men nu träffas vi lite mer iaf & mer ska det bli=) Är ledig på mån=) Puss

2009-10-16 @ 10:52:53
URL: http://ceciliaengberg.bloggsida.se
Postat av: Cecilia

Det kan vi göra, en tomte eller två=) Puss

2009-10-16 @ 16:15:51
URL: http://ceciliaengberg.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0