10500 kr

Är vad jag har sparat in sen jag slutade snusa för snart 9 månader sedan =) helt galet vad mycket pengar man lägger ner på swedish match och deras produkter. Men nu är det slut på det, tänker inte börja snusa igen efter att parveln kommit!




Bild från i sommras, 4-5 månaden, inte så stor där inte =)


Och här lite större =)

Idag v38 +0 Vi går in i vecka 39 idag! =)


Idag ska jag hämta ut min Paris Hilton klocka för andra gången efter lagning. Dyr klocka, men otroligt dålig kvalite.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Ojoj. Men vad spännande :) Vet ni vilket kön det är då? Ne, vi har redan krivit in oss. Jobbar ju på zätagränd, så min kollega som jag har som barnmorska tyckte jag kunde skriva in mig tidigare :) Skönt att ha en barnmorska man känner :) Men att jag aldrig har sett dig här då! Skulle du gå och träffa alla i föräldragruppen idag? Eller du kanske redan gjort det? Kram

2009-10-29 @ 13:17:07
URL: http://evelina85.blogg.se/
Postat av: Johanna

dom sitter bra i midja pch allting så jag vet inte vad dom håller på med.. Vi är kvar ännu. Får kansdke veta nästa vecka hur länge.

Oj, det var en del pengar du sparade in där du :)

Kram

2009-10-29 @ 14:21:58
URL: http://johhenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0