1 Månad

Idag blir vår lillkille 1 månad =) Tänk vad tiden går fort! Inatt sov isak fram till halv fem, då höll mina tuttar på att explodera, så jag kikade ner i spjälsängen och där låg han och smacka för sig själv. bytte till en torr blöja och sen krubbade Isak på bra! Sen vid kvart i åtta vakna vi till av att lilleman drog iväg en blötis, klev upp och bytte blöja och sen blev det mat, och jag kunde kolla på vakna med the voice. Dom e lolig - som Jakob skulle säga.

Ne nu vill prinsen ha mat!



Kommentarer
Postat av: Evelina

En blötis? ;) Haha, vad du är rolig! Jobbar hela denna vecka, men nästa vecka så är jag ledig tisdag och onsdag. Då ska jag passa på att åka och hälsa på er :) Ringer närmare helgen. Kram

2009-11-30 @ 11:43:28
URL: http://evelina85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0