V17 + 1

Tänk vad veckorna går fort! Nu är vi inne i v17 och vissa krämpor börjar smyga sig på, mina stackars fötter har börjat svälla.. Tydligen så har jag snarkat  inatt också, Anders har inte sovit enblund inatt. Tydligen så har han puttat på mig också, då har jag bara vänt mig om vart tyst en stund sen har jag börjat ingen... Haha!

förra veckan då det var greys grinade jag som en barnunge, är det lite sorgligt så är det inga lätta snyftningar, utan att det är stora floder som jag grinar! Anders började asgarva åt mig och då började jag skratta själv men det övergår till ännumera grin efter typ tre sek. ÅH dessa hormoner, jag hoppas att allt är roligt i greys ikväll...

Men det är mysigt att va gravid!

Älska


Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis till det du har i magen. Jätte roligt. Du har en härlig tid framför dej.

Hoppas allt är bra med dej.

Kram på dej

//Din namne = Annas mamma

2009-05-27 @ 13:14:18
Postat av: Majsan

Svar till Maria.



Tack så mycket =) Roligt att du kikar in =) Allt är bara fint med oss, vi njuter för fullo. Ha det bra! kram

2009-05-27 @ 14:53:16
URL: http://majdaj.blogg.se/
Postat av: Hanna

om du grät förra avsnittet lär det ha blivit ett hav idag! det är kärlek det...hälsa anders

2009-05-27 @ 22:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0