Hej vad det går framåt!

Utmanad.

Jag blev utmanad av Kicki.

 Så jag kör då på den!

Utmaningen går ut på att jag ska skriva ner 5 saker som jag ska göra under året 2009 samt 5 personer jag vill utmana.

1. Flytta hem till Östersund
2. Semester
3. Ha kvalitetstid med Jakob m fam.
4. Jobba
5. Föda barn =)


Annars har vi varit hem med ett lass med grejor i lördags! Blev mycket kvalitetstid med Jakob, mosters Gobit har blivit så stor, ingen blöja, säger till när han e nödig. sov utan tutte för första gången igår! Moster blir så stolt!

Idag är det packning som står på tapeten, håller på att tvättar alla gardiner och donar på.


Btw sista gången jag kollade på eurovision  Skämmes Sverige tamifaan. Skurt skulle kunna göra detta bättre och ge oss en bättre placering!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0