Vårt vackra barn! Vi vet om det är en snippa eller snopp - men vi säger inget!

Idag fick vi se vårat välskapta vackra barn! lite svårflörtad var den när barnmorskan skulle ta bild, då borra den ner huvudet så långt ner i magen min så det blev en vacker bild av rygg, armar och ben. där låg den tryggt! Annars från börjar var det väldans liv på ungen, for och sprattla runt. Sötaste av allt - bebben sög på tummen =)

Vi är tillbakaflyttad en vecka. V17 från och med idag. Så den 12 Nov är bebben beräknad!

Älska

Kommentarer
Postat av: sis

Snippa eller snopp, imåra ska vi åka bort :-)

Ring mig halv sju och kolla så jag är vaken. Nu ska jag och Jessica ut och äta en bit. Ses imåra! Puss

2009-06-05 @ 17:24:10
Postat av: Ingela

spännande=) har nog hört vad det är redan =) men jag ska vara tyst... då ska ni ha bara några veckor efter oss då. KUL!

2009-06-05 @ 19:15:22
URL: http://selinasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0