Semester vs matförgiftning

Vi hann med halva våran semester. Ifredags åkte vi ner till Gustafs för att hälsa på kära släkten. Vi fick ta in hos kära faster och Hans även fast de höll på med storrenovering av badrum. Kusin hanna och hennes karl Patrik har fått det så fint i huset =) och lillvalpen de va och hämtade i Fredags - Lilla Dumle. (kommer bilder senare, då hon bakom spakarna mår lite bättre)

Söndag begav vi oss mot Orsa, - orsacamping där svärföräldrarna har husvagnen. När vi kom dit åkte vi och åt pizza - Inge bra smaka konstigt av den och en aning vattnig. På natten vid ca halv 3 tiden hade jag en sådan halsbränna som hette duga och sen på tre röda känner jag att det inte kommer gå hela vägen, petar till gubben lite lätt så jag inte ska väcka svärmor och svärfar. Hinner få ut båda fötterna på pallen och spyr rätt ut. Anders vallar mig till toa/dusch området, tur det inte var långt dit, tar och kräker ett par gånger till då det är så förträffligt mumsigt att spy galla.. Får sen sova till halv 8 då jag försöker få liv i gubben min och frågar om vi inte ska kliva upp, tillsvar får jag - jag är trött. Går ut själv och hinner stå ca en min och inser att nu kommer det igen, hinner få nykeln till toa/dush och börjar gå/småspringa, Hinner spy tre omgångar grön galla innan jag ens kommit fram.. Ja vid åtta är vi påväg hem mot Östersund, någon gång efter vägen spyr jag. är hemma vid tolv. lägger mig och sover, kräks sover. vaknar upp idag och känner mig bättre..

Vi som skulle mysa i husvagen, åka ner till mora och kolla lite där, och se isbjörnarna.

Ät inte pizza i Orsa på pizzeria amore eller vad den hette...

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tror allvarligt att jag ska avlida ibland. Motvind är min fiende nu ;)

2009-06-17 @ 14:16:11
URL: http://annais.blogg.se/
Postat av: Anna

Jo det är det flygplanet vi letat efter. Tydligen så ska skärtfenan på planet sticka upp. Men det är en ganska stor yta att leta på, så nästa gång kanske. Hur ni flyttat tillbaka nu ?

2009-06-18 @ 22:23:28
URL: http://annais.blogg.se/
Postat av: Therese

Bara för att man flyttat hem betyder inte det att man kan sluta blogga!

2009-06-21 @ 09:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0