Björnsafari

Tiden går fort, har egentligen tusen saker att berätta..

Men... Idag var vi iallafall upp till pappafar efter att vi tvättat från 7, dammsugit torkat alla golv, dammtorkat, ah hela rubbet med fönsterputsning och upphängning av nya gardiner. Härligt varmt väder idag. Jag och gubben passade på att rensa rabatten hemma hos far. vi grilla älgkött och satt ute för första gångenoch åt.. Sen det roligaste av allt Björnsafari med pappafar. haha - trodde allvarligt att bilen skulle rasa ihop på en tarvlig skogsväg mitt i ingemansland. Ingen björn såg vi.. även fast det springer björn i Storbränna och byarna runt om...

Tisdag börjar jag sommarjobba - känns skönt att kalla det sommarjobb =)

Bebben har hört av sig med en liten spark. ska försöka lägga upp lite bilder snart när jag orkar slå på min dator...

Bilbingo igår. - ja som vanligt vinner man inget och dessa norskar som alltid tar hem storvinsten, det slår som aldrig fel..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0