Vill ni se bilder ?

Då ska ni få en bild. men magen ser likadan ut som sist, har faktiskt inte växt något runt magen sen sist. 95.5 cm runt magen. men då är det måttat över naveln.




Vi är i vecka 23 + 3 det går så fort nu. Jag har mina dagliga och nattliga krämpor.
Sendragen är ju allra skönast att få. Eftersom det är så härligt så tar jag gärna ett sendrag per morgon. Har jag tur så kommer jag på i sista sekund att inte sträcka på mig =) Men Mest så mår vi gott =) Det sparkas och knuffas i magen.
Annars så jobbas det mest. Lite tungt och slitsamt är det, somsagt gomagen tar ju emot nu också =)
Men jobbar till sista augusti, sen ska jag njuta av graviditeten, känns som om man inte hinner det nu. jobb hela dagarna, veckorna bara rinner iväg. På fredag ska vi till bvc på kontroll och sen  i slutet av aug ska vi på andra ultraljudet. Det går fort.

Ska citera min Älskade karl.
Jag böjde mig ner för att plocka upp något och min älskade älskling kläcker "Gu vad bred du har blivit"
Jag har många sköna komentarer från min gubbe =)




Älska

Kommentarer
Postat av: Gudmor, Mammsi, Momma

O magen den växer o frodas! Kramar från semesterfirarna

2009-07-20 @ 17:06:38
Postat av: Majsan

De e bra gudmor du lär mor att kommentera lite =) Hoppas ni har det bra i köping =) kramar

2009-07-20 @ 21:24:17
URL: http://majdaj.blogg.se/
Postat av: Josefine i Sundsvall.

Meeen vilken fin mage! :) Uppdatera ofta så jag har något att göra på mitt roliga jobb ;)Hälsa magen. Kram

2009-07-22 @ 12:50:39
Postat av: Majsan

Svar till Josefine : Ska försöka uppdatera ofta för din skull, så du har något att göra på ditt roliga jobb =) Kraam

2009-07-22 @ 21:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0