Mosters Favorit

Idag har gobiten vart med moster hela dagen =) kl nio knackade det på dörrn och där kom jakob med pappa.
Vi har lekt, kollat på lilla kycklingen, ätit mat, vindruvor, jordgubbar och det bästa av allt GLASS i stora lass =) sovit middag, vi mös ner oss i sängen och sov en sväng. Mosters ögonsten.




Jaha nu har jag släppt av stefan i stan och gubben i Lugnvik, det blir stråket för deras del ikväll, själv var jag ut igår på stråket och åt gott med trevligt sällis. Tänk va billigt det blir för mig i år. 124 kr för mat och inget mer. I år  får stråket och yran klara sig utan mig.. Jag har ju min kära vän cilla som dricker för mig också. Henne kommer jag få behöva hänga upp på klästräcket när denna Yra är över på tork =) haha

Ne nu ska jag fortsätta att äta mitt godis och njuta när bebisen sparkar mamma i magen =)

Och tänk snart ska vi till s-vall och Ikea. Detta är nackdel med att ha flyttat ifrån s-vall långt från ikea och birsta. Saknar faktiskt sundsvall och de härliga jag hann lära känna under tiden på anthill - saknar dock inte själva jobbet. svinigt tråkigt och underbet.

Aja jag hade ju inte tänkt skriva en hel novell nu ...

Kommentarer
Postat av: Johanna

När kommer du till Sundsvall? :) Kramar

2009-07-30 @ 10:47:06
URL: http://johhenriksson.blogg.se/
Postat av: Gudmor

Dagens tips: Har du plats så ta med momma till IKEA, tror hon vill shoppa lite. Kram till er alla 3!

2009-07-30 @ 20:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0