Men vad fint väder vi har på vår lediga dag.

Förmiddagen spenderade jag med Jakob och idag var moster dum och bajsmoster =) kärmoster har många namn =)



Sen for vi upp till bränna i det fina vädret - var och hämtade resten av däcken. hela 28 däck har vi fraktat från gården =)
Bosse låg inne i hundkojan när vi kom, men va ut och morsa en sväng. Och lilla Tiggepoo var som vanligt på bråkhumör.


Galen katt - Sigge.



Sigge väntar med spänning om det ligger någon råtta  i boet och trycker.




Sen blev det middag hos svärföräldrarna - Lax och potatis med romsås. Mycket gott..
Har även kikat på vi hade iallafall tur med vädret - igen, helt okej för min del =)

Ah gott folk det var våran ledig dag tillsammans =)

Jo jag måste rätta en sak, skrev i tidigare inlägg att jag inte växt något i omkrets. Jag ljög 1 hel cm har magen växt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0