Idag får rubtiken vara blank.

Blidde staden med sis idag, tog och köpte mig nya bh:ar då tuttarna frodas, och än har jag inte börjat mjölkat =)
Fick födelsedagspresent av sisipiss också, en jättefin skjorta från bikbok och armband. så nu är man en chick gravid kvinna. Tufft...

Snart slutar min man jobbet och då ska vi bege oss upp till far och göra fint i bosses hundgård =) Har tillochmed köpt en ny svans - såg så vi ska ta och såga ihop ett bord till bossebus som han kan ligga på =) snickar-lasse är i farten.. Va mysigt vi ska ha det hos pappafar =) han blir så gla när vi kommer på besök, och har lite projekt på G. V 30 ska vi måla om huset, han trodde att färgen sen 87 skule ha klarat sig...

Tar med mig kameran - så om ni håller ut så blir det bilder imorgon när vi kommer hem =)

Och tänk att nu är det svalare ute..


På återseende..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0