Gammal bild



Mmm här var man fin och smal. nu är man lite goare och rundare, men fortfarande fin - gravidfin. Men jag tänker inte va tjock efteråt utan ner till 50 kg ska jag. 



Idag har vi vart hos mor och jonne. Jakob e där och hänger med momma och jonne denna vecka, så vi fick ju träffa gobiten, mycke - va e de.... Tanken slog mig idag att när jag jobbat klart för denna sommar på Lidl så har vi bara två månader fram till förlossning. Tiden går fort nu... Som tur är så behöver vi inte lägga ut pengar på så mycket, - typ inget då vi har fått lånat allt av syster. barnvagn, spjälsäng ja men allt. och Kusinvitamin har vi fått lånat av också.

Ne nu kurrar magen =)
btw kanske kommer bild på gomagen snart.. tog lite kort idag.

Kommentarer
Postat av: sis

Dags att uppdatera sis. Lite bilder på gomagen tack ;-)

2009-07-15 @ 15:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0